ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ Ο.ΣΥ ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΠΛΟ ΜΑΣ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ - ΟΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΥΛΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΟΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΜΒΛΥΝΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΟΑΣΑ ΓΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 2012! - ΤΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΝΙΚΟΥ ΤΑΣΙΟΥ

Το 2012 ο συνάδελφος μας Νίκος Τάσιος από το αμ/σιο του Ελληνικού, κατέθεσε στον ΟΑΣΑ πλήρη πρόταση για την έκδοση εισιτηρίων -αλλά και καρτών! - μέσω του κινητού μας. 

Επειτα  από τρία χρόνια  η πρόταση του τίθεται σε ισχύ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ !


Θέμα: Πρόταση για εισιτήριο με SMS

Γνωρίζοντας τις προσπάθειες που γίνονται για την καταπολέμηση της εισιτηριοδιαφυγής , θα ήθελα ως απλός πολίτης και ως εργαζόμενος στην Ο.ΣΥ (οδηγός λεωφορείου) να καταθέσω τις απόψεις μου σχετικά με το θέμα τ
ης λαθρεπιβίβασης. Επειδή καθημερινά όπως καταλαβαίνετε λόγο της δουλειάς μου έρχομαι σε επαφή με πολλούς επιβάτες , δέχομαι παράπονα ότι δεν βρίσκουν εισιτήρια και οι περισσότεροι είναι νεαρές ηλικίες, σκέφτηκα ότι αν όλοι αυτοί μπορούσαν με ένα SMS να πληρώσουν το εισιτήριο τους, πιστεύω ότι θα το κάνανε, είναι πολύ εύκολο και πολύ απλό! Θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε το κινητό μας, που από πολύ μικρές ηλικίες το χρησιμοποιούν, με ένα SMS το οποίο θα είχε τον έλεγχο του ΟΑΣΑ και εξαψήφια νούμερα τα οποία θα στέλνει ο επιβάτης το μήνυμα , με χρέωση κατευθείαν στον λογαριασμό του κινητού του και ανταποδοτικό μήνυμα SMS, με τον χρόνο που μπορεί να χρησιμοποιήσει τα ΜΜΜ ή για μία διαδρομή . Παράδειγμα στέλνει ο επιβάτης SMS στο 210185 για κανονικό εισιτήριο και 210186 για μισό , από την ώρα που το στέλνει μετράει ο χρόνος διαδρομής για 1.30’ και η εταιρία κινητής τηλεφωνίας του στέλνει SMS πχ. Αν το έστειλε στις 15.00 ότι ο χρόνος του τελειώνει στις 16.30’ θα στέλνει τον χρόνο λήξης ! πχ. ( 6/7/12- εως - 16.30’ ). Εάν θέλει κάποιος για μία διαδρομή θα στέλνει SMS στο 210ΧΧΧ και τον αριθμό της γραμμής πχ. Στην γραμμή 171, 210171 στο Α3 210003 κτλ. Το SMS απάντηση από την εταιρία θα είναι μία διαδρομή τον αριθμό της γραμμής την ώρα και ημερομηνία ( 6/7/12 - Μια διαδρομή - Α3 - 15.30 ) Οι κωδικοί και οι οδηγίες χρήσης θα είναι αναρτημένες στις στάσεις, στους σταθμούς ΜΕΤΡΟ και μέσα στα Λ/Φ και τους συρμούς. Θα μπορούμε επίσης να έχουμε και άλλους κωδικούς για 24ωρο, 3 ημέρες , 7 ημέρες, για οικογενειακά , για 4 άτομα με έκπτωση, ακόμα και μηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών (στέλνοντας το κουπόνι ταχυδρομικώς) ανάλογα τον κωδικό! Και δεν θα χρειάζεται να περιμένουν στις ουρές κάθε τέλος του μήνα στα εκδοτήρια. Επίσης θα μπορούμε να κληρώσουμε και εισιτήρια για μια η περισσότερες ημέρες στους καλούς πελάτες αφού η εταιρία θα γνωρίζει πόσα SMS εχει στείλει μηνιαίως. Η εταιρίες κινητής τηλεφωνίας θα παίρνουν ένα ποσοστό για κάθε SMS και θα αναλάβουν και το κόστος (αν υπάρχει) αν σκεφτούμε ότι τα ΜΜΜ μεταφέρουν καθημερινά πάνω από 2.000.000 επιβάτες.

 Πιστεύω ότι αυτός ο οποίος πραγματικά θέλει να πληρώσει εισιτήριο αλλά δεν βρίσκει στην περιοχή του, η βιάζεται και δεν προλαβαίνει να περιμένει στην ουρά στο εκδοτήριο η για οποιοδήποτε άλλο λόγο μπει στα ΜΜΜ χωρίς εισιτήριο του δίνουμε το δικαίωμα να επιλέξει πώς θέλει να πληρώσει στέλνοντας εκείνη τη στιγμή ένα SMS . Επίσης θα μπορούμε στο μέλλον, εάν θέλουμε να χωριστούν οι διαδρομές με ζώνες και να έχουμε διαφορετική τιμή εισιτηρίου, να αριθμήσουμε τις στάσεις και στέλνοντας τον αριθμό της στάσης να σου αφαιρεί το ακριβές αντίτιμο (πχ. Από στάση 1η εως 20η ή 25η εως 28η κτλ.). Θα είναι ένα συμπληρωματικό μέτρο ταυτόχρονα με το σημερινό εισιτήριο ή το ηλεκτρονικό αργότερα ξεκινώντας το αρχικά από την Ο.ΣΥ με το εισιτήριο μίας διαδρομής. Μπορούμε να πάρουμε αυτή την ιδέα και να την επεξεργαστούμε τεχνικά και να βρούμε τυχών ατέλειες. Η σκέψη μου αυτή εχει να κάνει με το ότι αυτός που θέλει να πληρώσει εισιτήριο θα το κάνει αρκεί να μπορεί να το βρει οποιαδήποτε στιγμή, σήμερα γνωρίζοντας την κατάσταση ακόμα και στο κέντρο της Αθήνας μετά τις 21:00 είναι πολύ δύσκολο να βρει κάποιος εισιτήριο. Αυτός που δεν θέλει να πληρώσει θα βρει τον τρόπο με οποιοδήποτε εισιτήριο να το αποφύγει!
SMS ΕΙΣΙΡΗΡΙΟ 1.40 SMS ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ 1.20
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 15:00 210185 ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 15:00 210171
ΕΩΣ 16:30 ΜΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ
06/07/12 06/07/12 


                                                 Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΑΣΑ

Αξιότιμε κε Τάσιε,


Σε απάντηση της από 25.9.2012 σχετικής ηλεκτρονικής επιστολής σας, θα θέλαμε αφού σας ευχαριστήσουμε για το ενδιαφέρον σας, να σας γνωρίσουμε ότι η πρότασή σας για έκδοση εισιτηρίου μέσω κινητών τηλεφώνων θα εξεταστεί στο πλαίσιο του νέου συστήματος πώλησης και επικύρωσης εισιτηρίων (Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου - ΑΣΣΚ) το οποίο πρόκειται να εφαρμοσθεί στο δίκτυο αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, στοχεύοντας στην απλοποίηση των υπαρχόντων τύπων κομίστρου και στη διευκόλυνση των χρηστών για την προμήθεια εισιτηρίων και καρτών.



Ο σχετικός διαγωνισμός βρίσκεται σε εξέλιξη ενώ με την εφαρμογή του παρέχονται σημαντικές δυνατότητες για διαμόρφωση συνδυασμένης, ευέλικτης και αποδοτικής τιμολογιακής πολιτικής με σύνθετα ελκυστικά προϊόντα κομίστρου που θα έχουν τη δυνατότητα διαφοροποίησης ανάλογα με την απόσταση, το χρόνο και τη ζώνη μετακίνησης. Επιπλέον αξιοποιείται η ηλεκτρονική τεχνολογία και είναι δυνατή η εφαρμογή ηλεκτρονικού συστήματος έκδοσης και ανανέωσης κομίστρων μέσω Internet καθώς και μέσω κινητών τηλεφώνων.



Τέλος, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε καθώς με τη στάση σας συμβάλλετε στην αποδοτικότερη και πιο ουσιαστική σχέση των Αστικών Συγκοινωνιών με τους επιβάτες και στη διατήρηση της βιωσιμότητας τους και να σας ενημερώσουμε ότι οι υποδείξεις σας είναι ιδιαίτερα σημαντικές καθώς προέρχονται από παρατήσεις, αιτήματα και διαμαρτυρίες των μετακινούμενων επιβατών με τους οποίους έρχεστε σε επαφή ως εργαζόμενος της Ο.ΣΥ. Α.Ε.



Για τη Δνση Κομίστρου Ο.Α.Σ.Α.

Η Τρχης Ο.Δ.Ε.

Μαρία Μαυρουδή

 

ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ Η ΠΡΟΤΑΣΗ  ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΕ 

ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΜΕ ΑΠΟ δikaiologitika.gr..

Αγορά εισιτηρίων στα Μέσα Μεταφοράς απο κινητό και τάμπλετ Αγορά εισιτηρίου για τα Μέσα Μεταφοράς παντού και ότι ώρα θέλουν ακόμη και χωρις να έχουν χρήματα στην τσέπη τους θα μπορούν στο εξής οι κάτοχοι κινητών τηλεφώνων και τάμπλετ που θα χρησιμοποιήσουν την νέα υπηρεσία mobile ticketing που τίθεται σε λειτουργία στις αστικές συγκοινωνίες της Πρωτεύουσας Όπως ανακοινώθηκε από τις Συγκοινωνίες Αθηνών, με την εφαρμογή αυτή “TfA tickets”, η οποία είναι διαθέσιμη για κινητά τηλέφωνα, tablets, με λειτουργικό σύστημα Android ή iOS, οι επιβάτες μπορούν να αγοράζουν τα εισιτήριά τους όπου κι αν βρίσκονται, χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν σε ουρές ή να αναζητούν τα σημεία πώλησής τους. Κατά τη διάρκεια της αρχικής φάσης του πιλοτικού προγράμματος, στην εφαρμογή θα είναι διαθέσιμα όλα τα εισιτήρια με διάρκεια ίση ή μικρότερη των 5 ημερών, ακολουθώντας την παρακάτω διαδικασία για μια μόνο φορά: εγγραφή στο σύστημα (προαιρετικά), καταχώρηση των στοιχείων της κάρτας και αγορά με ασφάλεια και ευκολία των εισιτηρίων. Από τη δεύτερη φορά, το μόνο που χρειάζεται για τη διεκπεραίωση όλων των μελλοντικών συναλλαγών είναι η εισαγωγή του κωδικού επιβεβαίωσης (CVV) της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας. Μετά την αγορά, η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες να αποθηκεύσουν τα εισιτήρια που έχουν αγοράσει και το μόνο που χρειάζεται να κάνουν, είναι η ενεργοποίηση του κατάλληλου εισιτηρίου πριν από την επιβίβαση. Δύο λεπτά μετά την ενεργοποίηση, τα εισιτήρια θεωρούνται πλέον επικυρωμένα. Για την ενεργοποίηση, δεν απαιτείται σύνδεση στο διαδίκτυο. Τα εισιτήρια που διατίθενται από την εφαρμογή έχουν ακριβώς τις ίδιες τιμές με τα εκδοτήρια και τους αυτόματους πωλητές των Συγκοινωνιών Αθηνών. Για την αγορά πολλαπλών εισιτηρίων επιλέγουν τον αριθμό των εισιτηρίων που επιθυμούν από τον κατάλογο των προϊόντων και στη συνέχεια ενεργοποιούν τόσα εισιτήρια όσα και τα άτομα που θα επιβιβαστούν στο μέσο. Όλα τα άτομα, για τα οποία έχουν εκδοθεί εισιτήρια ως μέρος μιας ενιαίας συναλλαγής της εφαρμογής, θα πρέπει να μετακινηθούν μαζί με τον κάτοχο του «κινητού» εισιτηρίου. Το εισιτήριο ενεργοποιείται από τον ίδιο τον επιβάτη και είναι έγκυρα επικυρωμένο 2 λεπτά μετά την ενεργοποίησή του. Στην περίπτωση των λεωφορείων και των τρόλεϊ θα πρέπει να ενεργοποιείται οποιαδήποτε στιγμή πριν από την είσοδό στο όχημα. Αν το εισιτήριο βρίσκεται στη φάση των 2 λεπτών καθυστέρησης πριν από την επικύρωση, οι επιβάτες θα πρέπει εισέλθουν στο όχημα μόνο από την μπροστινή πόρτα και να επιδείξουν το κινητό τους τηλέφωνο με το εισιτήριο στον οδηγό. Στην περίπτωση του μετρό, το εισιτήριο θα πρέπει να επικυρώνεται περίπου 2 λεπτά πριν από την είσοδο στο σταθμό. Τα εισιτήρια παραμένουν ενεργά καθ' όλη την ονομαστική διάρκεια τους. Σε περίπτωση ελέγχου, οι επιβάτες επιδεικνύουν το εισιτήριό τους στους ελεγκτές κομίστρου, ανοίγοντας την εφαρμογή «TfA tickets» και επιλέγοντας το ενεργοποιημένο εισιτήριο από την καρτέλα «Τα εισιτήριά μου». Οι αποδείξεις για την αγορά εισιτηρίων μέσω κινητού τηλεφώνου διατίθενται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e- mail). Σε περίπτωση απώλειας κινητού τηλεφώνου ή αγοράς καινούργιου οι επιβάτες μπορούν να μεταφέρουν τα εισιτήριά τους στη νέα συσκευή. Τα «κινητά» εισιτήρια λήγουν στο τέλος της ονομαστικής διάρκειας τους (π.χ. 70 λεπτά για το ενιαίο εισιτήριο και 24 ώρες για το ημερήσιο εισιτήριο) αφού επικυρωθούν, είτε μετά από έξι μήνες εάν δεν επικυρωθούν. Τα εισιτήρια που έχουν λήξει μετακινούνται αυτόματα στη καρτέλα «Ιστορικό» στη θέση «Τα εισιτήριά μου». Ο επιβάτης είναι υπεύθυνος για να διατηρήσει το κινητό του τηλέφωνο φορτισμένο και σε λειτουργία, αν μετακινείται με εισιτήρια της εφαρμογής «TfA tickets». Σε περίπτωση επιβολής προστίμου λόγω εξαντλημένης μπαταρίας ο επιβάτης παρακαλείται να φέρει (φορτισμένη) τη συσκευή και το απόκομμα επιβολής προστίμου στη Διεύθυνση Κομίστρου των Συγκοινωνιών Αθηνών.

www.dikaiologitika.gr
Αγορά εισιτηρίων στα Μέσα Μεταφοράς απο κινητό και τάμπλετ Αγορά εισιτηρίου για τα Μέσα Μεταφοράς παντού και ότι ώρα θέλουν ακόμη και χωρις να έχουν χρήματα στην τσέπη τους θα μπορούν στο εξής οι κάτοχοι κινητών τηλεφώνων και τάμπλετ που θα χρησιμοποιήσουν την νέα υπηρεσία mobile ticketing που τίθεται σε λειτουργία στις αστικές συγκοινωνίες της Πρωτεύουσας Όπως ανακοινώθηκε από τις Συγκοινωνίες Αθηνών, με την εφαρμογή αυτή “TfA tickets”, η οποία είναι διαθέσιμη για κινητά τηλέφωνα, tablets, με λειτουργικό σύστημα Android ή iOS, οι επιβάτες μπορούν να αγοράζουν τα εισιτήριά τους όπου κι αν βρίσκονται, χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν σε ουρές ή να αναζητούν τα σημεία πώλησής τους. Κατά τη διάρκεια της αρχικής φάσης του πιλοτικού προγράμματος, στην εφαρμογή θα είναι διαθέσιμα όλα τα εισιτήρια με διάρκεια ίση ή μικρότερη των 5 ημερών, ακολουθώντας την παρακάτω διαδικασία για μια μόνο φορά: εγγραφή στο σύστημα (προαιρετικά), καταχώρηση των στοιχείων της κάρτας και αγορά με ασφάλεια και ευκολία των εισιτηρίων. Από τη δεύτερη φορά, το μόνο που χρειάζεται για τη διεκπεραίωση όλων των μελλοντικών συναλλαγών είναι η εισαγωγή του κωδικού επιβεβαίωσης (CVV) της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας. Μετά την αγορά, η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες να αποθηκεύσουν τα εισιτήρια που έχουν αγοράσει και το μόνο που χρειάζεται να κάνουν, είναι η ενεργοποίηση του κατάλληλου εισιτηρίου πριν από την επιβίβαση. Δύο λεπτά μετά την ενεργοποίηση, τα εισιτήρια θεωρούνται πλέον επικυρωμένα. Για την ενεργοποίηση, δεν απαιτείται σύνδεση στο διαδίκτυο. Τα εισιτήρια που διατίθενται από την εφαρμογή έχουν ακριβώς τις ίδιες τιμές με τα εκδοτήρια και τους αυτόματους πωλητές των Συγκοινωνιών Αθηνών. Για την αγορά πολλαπλών εισιτηρίων επιλέγουν τον αριθμό των εισιτηρίων που επιθυμούν από τον κατάλογο των προϊόντων και στη συνέχεια ενεργοποιούν τόσα εισιτήρια όσα και τα άτομα που θα επιβιβαστούν στο μέσο. Όλα τα άτομα, για τα οποία έχουν εκδοθεί εισιτήρια ως μέρος μιας ενιαίας συναλλαγής της εφαρμογής, θα πρέπει να μετακινηθούν μαζί με τον κάτοχο του «κινητού» εισιτηρίου. Το εισιτήριο ενεργοποιείται από τον ίδιο τον επιβάτη και είναι έγκυρα επικυρωμένο 2 λεπτά μετά την ενεργοποίησή του. Στην περίπτωση των λεωφορείων και των τρόλεϊ θα πρέπει να ενεργοποιείται οποιαδήποτε στιγμή πριν από την είσοδό στο όχημα. Αν το εισιτήριο βρίσκεται στη φάση των 2 λεπτών καθυστέρησης πριν από την επικύρωση, οι επιβάτες θα πρέπει εισέλθουν στο όχημα μόνο από την μπροστινή πόρτα και να επιδείξουν το κινητό τους τηλέφωνο με το εισιτήριο στον οδηγό. Στην περίπτωση του μετρό, το εισιτήριο θα πρέπει να επικυρώνεται περίπου 2 λεπτά πριν από την είσοδο στο σταθμό. Τα εισιτήρια παραμένουν ενεργά καθ' όλη την ονομαστική διάρκεια τους. Σε περίπτωση ελέγχου, οι επιβάτες επιδεικνύουν το εισιτήριό τους στους ελεγκτές κομίστρου, ανοίγοντας την εφαρμογή «TfA tickets» και επιλέγοντας το ενεργοποιημένο εισιτήριο από την καρτέλα «Τα εισιτήριά μου». Οι αποδείξεις για την αγορά εισιτηρίων μέσω κινητού τηλεφώνου διατίθενται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e- mail). Σε περίπτωση απώλειας κινητού τηλεφώνου ή αγοράς καινούργιου οι επιβάτες μπορούν να μεταφέρουν τα εισιτήριά τους στη νέα συσκευή. Τα «κινητά» εισιτήρια λήγουν στο τέλος της ονομαστικής διάρκειας τους (π.χ. 70 λεπτά για το ενιαίο εισιτήριο και 24 ώρες για το ημερήσιο εισιτήριο) αφού επικυρωθούν, είτε μετά από έξι μήνες εάν δεν επικυρωθούν. Τα εισιτήρια που έχουν λήξει μετακινούνται αυτόματα στη καρτέλα «Ιστορικό» στη θέση «Τα εισιτήριά μου». Ο επιβάτης είναι υπεύθυνος για να διατηρήσει το κινητό του τηλέφωνο φορτισμένο και σε λειτουργία, αν μετακινείται με εισιτήρια της εφαρμογής «TfA tickets». Σε περίπτωση επιβολής προστίμου λόγω εξαντλημένης μπαταρίας ο επιβάτης παρακαλείται να φέρει (φορτισμένη) τη συσκευή και το απόκομμα επιβολής προστίμου στη Διεύθυνση Κομίστρου των Συγκοινωνιών Αθηνών.

www.dikaiologitika.gr

 

Αγορά εισιτηρίων στα Μέσα Μεταφοράς απο κινητό και τάμπλετ

Αγορά εισιτηρίου για τα Μέσα Μεταφοράς παντού και ότι ώρα θέλουν ακόμη και χωρις να έχουν χρήματα στην τσέπη τους θα μπορούν στο εξής οι κάτοχοι κινητών τηλεφώνων και τάμπλετ που θα χρησιμοποιήσουν την νέα υπηρεσία mobile ticketing που τίθεται σε λειτουργία στις αστικές συγκοινωνίες της Πρωτεύουσας
Όπως ανακοινώθηκε από τις Συγκοινωνίες Αθηνών, με την εφαρμογή αυτή “TfA tickets”, η οποία είναι διαθέσιμη για κινητά τηλέφωνα, tablets, με λειτουργικό σύστημα Android ή iOS, οι επιβάτες μπορούν να αγοράζουν τα εισιτήριά τους όπου κι αν βρίσκονται, χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν σε ουρές ή να αναζητούν τα σημεία πώλησής τους.

Κατά τη διάρκεια της αρχικής φάσης του πιλοτικού προγράμματος, στην εφαρμογή θα είναι διαθέσιμα όλα τα εισιτήρια με διάρκεια ίση ή μικρότερη των 5 ημερών, ακολουθώντας την παρακάτω διαδικασία για μια μόνο φορά: εγγραφή στο σύστημα (προαιρετικά), καταχώρηση των στοιχείων της κάρτας και αγορά με ασφάλεια και ευκολία των εισιτηρίων.
Από τη δεύτερη φορά, το μόνο που χρειάζεται για τη διεκπεραίωση όλων των μελλοντικών συναλλαγών είναι η εισαγωγή του κωδικού επιβεβαίωσης (CVV) της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας. Μετά την αγορά, η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες να αποθηκεύσουν τα εισιτήρια που έχουν αγοράσει και το μόνο που χρειάζεται να κάνουν, είναι η ενεργοποίηση του κατάλληλου εισιτηρίου πριν από την επιβίβαση. Δύο λεπτά μετά την ενεργοποίηση, τα εισιτήρια θεωρούνται πλέον επικυρωμένα. Για την ενεργοποίηση, δεν απαιτείται σύνδεση στο διαδίκτυο.

Τα εισιτήρια που διατίθενται από την εφαρμογή έχουν ακριβώς τις ίδιες τιμές με τα εκδοτήρια και τους αυτόματους πωλητές των Συγκοινωνιών Αθηνών.
Για την αγορά πολλαπλών εισιτηρίων επιλέγουν τον αριθμό των εισιτηρίων που επιθυμούν από τον κατάλογο των προϊόντων και στη συνέχεια ενεργοποιούν τόσα εισιτήρια όσα και τα άτομα που θα επιβιβαστούν στο μέσο. Όλα τα άτομα, για τα οποία έχουν εκδοθεί εισιτήρια ως μέρος μιας ενιαίας συναλλαγής της εφαρμογής, θα πρέπει να μετακινηθούν μαζί με τον κάτοχο του «κινητού» εισιτηρίου.

Το εισιτήριο ενεργοποιείται από τον ίδιο τον επιβάτη και είναι έγκυρα επικυρωμένο 2 λεπτά μετά την ενεργοποίησή του. Στην περίπτωση των λεωφορείων και των τρόλεϊ θα πρέπει να ενεργοποιείται οποιαδήποτε στιγμή πριν από την είσοδό στο όχημα. Αν το εισιτήριο βρίσκεται στη φάση των 2 λεπτών καθυστέρησης πριν από την επικύρωση, οι επιβάτες θα πρέπει εισέλθουν στο όχημα μόνο από την μπροστινή πόρτα και να επιδείξουν το κινητό τους τηλέφωνο με το εισιτήριο στον οδηγό. Στην περίπτωση του μετρό, το εισιτήριο θα πρέπει να επικυρώνεται περίπου 2 λεπτά πριν από την είσοδο στο σταθμό.

Τα εισιτήρια παραμένουν ενεργά καθ” όλη την ονομαστική διάρκεια τους. Σε περίπτωση ελέγχου, οι επιβάτες επιδεικνύουν το εισιτήριό τους στους ελεγκτές κομίστρου, ανοίγοντας την εφαρμογή «TfA tickets» και επιλέγοντας το ενεργοποιημένο εισιτήριο από την καρτέλα «Τα εισιτήριά μου».
Οι αποδείξεις για την αγορά εισιτηρίων μέσω κινητού τηλεφώνου διατίθενται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e- mail).

Σε περίπτωση απώλειας κινητού τηλεφώνου ή αγοράς καινούργιου οι επιβάτες μπορούν να μεταφέρουν τα εισιτήριά τους στη νέα συσκευή.
Τα «κινητά» εισιτήρια λήγουν στο τέλος της ονομαστικής διάρκειας τους (π.χ. 70 λεπτά για το ενιαίο εισιτήριο και 24 ώρες για το ημερήσιο εισιτήριο) αφού επικυρωθούν, είτε μετά από έξι μήνες εάν δεν επικυρωθούν. Τα εισιτήρια που έχουν λήξει μετακινούνται αυτόματα στη καρτέλα «Ιστορικό» στη θέση «Τα εισιτήριά μου».

Ο επιβάτης είναι υπεύθυνος για να διατηρήσει το κινητό του τηλέφωνο φορτισμένο και σε λειτουργία, αν μετακινείται με εισιτήρια της εφαρμογής «TfA tickets». Σε περίπτωση επιβολής προστίμου λόγω εξαντλημένης μπαταρίας ο επιβάτης παρακαλείται να φέρει (φορτισμένη) τη συσκευή και το απόκομμα επιβολής προστίμου στη διεύθυνση κομίσρου των συγκοινωνιών αθηνών.
επιβολής προστίμου στη Διεύθυνση Κομίστρου των Συγκοινωνιών Αθηνών.

www.dikaiologitika.gr
επιβολής προστίμου στη Διεύθυνση Κομίστρου των Συγκοινωνιών Αθηνών.

www.dikaiologitika.gr
Αγορά εισιτηρίων στα Μέσα Μεταφοράς απο κινητό και τάμπλετ Αγορά εισιτηρίου για τα Μέσα Μεταφοράς παντού και ότι ώρα θέλουν ακόμη και χωρις να έχουν χρήματα στην τσέπη τους θα μπορούν στο εξής οι κάτοχοι κινητών τηλεφώνων και τάμπλετ που θα χρησιμοποιήσουν την νέα υπηρεσία mobile ticketing που τίθεται σε λειτουργία στις αστικές συγκοινωνίες της Πρωτεύουσας Όπως ανακοινώθηκε από τις Συγκοινωνίες Αθηνών, με την εφαρμογή αυτή “TfA tickets”, η οποία είναι διαθέσιμη για κινητά τηλέφωνα, tablets, με λειτουργικό σύστημα Android ή iOS, οι επιβάτες μπορούν να αγοράζουν τα εισιτήριά τους όπου κι αν βρίσκονται, χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν σε ουρές ή να αναζητούν τα σημεία πώλησής τους. Κατά τη διάρκεια της αρχικής φάσης του πιλοτικού προγράμματος, στην εφαρμογή θα είναι διαθέσιμα όλα τα εισιτήρια με διάρκεια ίση ή μικρότερη των 5 ημερών, ακολουθώντας την παρακάτω διαδικασία για μια μόνο φορά: εγγραφή στο σύστημα (προαιρετικά), καταχώρηση των στοιχείων της κάρτας και αγορά με ασφάλεια και ευκολία των εισιτηρίων. Από τη δεύτερη φορά, το μόνο που χρειάζεται για τη διεκπεραίωση όλων των μελλοντικών συναλλαγών είναι η εισαγωγή του κωδικού επιβεβαίωσης (CVV) της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας. Μετά την αγορά, η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες να αποθηκεύσουν τα εισιτήρια που έχουν αγοράσει και το μόνο που χρειάζεται να κάνουν, είναι η ενεργοποίηση του κατάλληλου εισιτηρίου πριν από την επιβίβαση. Δύο λεπτά μετά την ενεργοποίηση, τα εισιτήρια θεωρούνται πλέον επικυρωμένα. Για την ενεργοποίηση, δεν απαιτείται σύνδεση στο διαδίκτυο. Τα εισιτήρια που διατίθενται από την εφαρμογή έχουν ακριβώς τις ίδιες τιμές με τα εκδοτήρια και τους αυτόματους πωλητές των Συγκοινωνιών Αθηνών. Για την αγορά πολλαπλών εισιτηρίων επιλέγουν τον αριθμό των εισιτηρίων που επιθυμούν από τον κατάλογο των προϊόντων και στη συνέχεια ενεργοποιούν τόσα εισιτήρια όσα και τα άτομα που θα επιβιβαστούν στο μέσο. Όλα τα άτομα, για τα οποία έχουν εκδοθεί εισιτήρια ως μέρος μιας ενιαίας συναλλαγής της εφαρμογής, θα πρέπει να μετακινηθούν μαζί με τον κάτοχο του «κινητού» εισιτηρίου. Το εισιτήριο ενεργοποιείται από τον ίδιο τον επιβάτη και είναι έγκυρα επικυρωμένο 2 λεπτά μετά την ενεργοποίησή του. Στην περίπτωση των λεωφορείων και των τρόλεϊ θα πρέπει να ενεργοποιείται οποιαδήποτε στιγμή πριν από την είσοδό στο όχημα. Αν το εισιτήριο βρίσκεται στη φάση των 2 λεπτών καθυστέρησης πριν από την επικύρωση, οι επιβάτες θα πρέπει εισέλθουν στο όχημα μόνο από την μπροστινή πόρτα και να επιδείξουν το κινητό τους τηλέφωνο με το εισιτήριο στον οδηγό. Στην περίπτωση του μετρό, το εισιτήριο θα πρέπει να επικυρώνεται περίπου 2 λεπτά πριν από την είσοδο στο σταθμό. Τα εισιτήρια παραμένουν ενεργά καθ' όλη την ονομαστική διάρκεια τους. Σε περίπτωση ελέγχου, οι επιβάτες επιδεικνύουν το εισιτήριό τους στους ελεγκτές κομίστρου, ανοίγοντας την εφαρμογή «TfA tickets» και επιλέγοντας το ενεργοποιημένο εισιτήριο από την καρτέλα «Τα εισιτήριά μου». Οι αποδείξεις για την αγορά εισιτηρίων μέσω κινητού τηλεφώνου διατίθενται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e- mail). Σε περίπτωση απώλειας κινητού τηλεφώνου ή αγοράς καινούργιου οι επιβάτες μπορούν να μεταφέρουν τα εισιτήριά τους στη νέα συσκευή. Τα «κινητά» εισιτήρια λήγουν στο τέλος της ονομαστικής διάρκειας τους (π.χ. 70 λεπτά για το ενιαίο εισιτήριο και 24 ώρες για το ημερήσιο εισιτήριο) αφού επικυρωθούν, είτε μετά από έξι μήνες εάν δεν επικυρωθούν. Τα εισιτήρια που έχουν λήξει μετακινούνται αυτόματα στη καρτέλα «Ιστορικό» στη θέση «Τα εισιτήριά μου». Ο επιβάτης είναι υπεύθυνος για να διατηρήσει το κινητό του τηλέφωνο φορτισμένο και σε λειτουργία, αν μετακινείται με εισιτήρια της εφαρμογής «TfA tickets». Σε περίπτωση επιβολής προστίμου λόγω εξαντλημένης μπαταρίας ο επιβάτης παρακαλείται να φέρει (φορτισμένη) τη συσκευή και το απόκομμα επιβολής προστίμου στη Διεύθυνση Κομίστρου των Συγκοινωνιών Αθηνών. πηγη

www.dikaiologitika.gr

 

Αγορά εισιτηρίων στα Μέσα Μεταφοράς απο κινητό και τάμπλετ Αγορά εισιτηρίου για τα Μέσα Μεταφοράς παντού και ότι ώρα θέλουν ακόμη και χωρις να έχουν χρήματα στην τσέπη τους θα μπορούν στο εξής οι κάτοχοι κινητών τηλεφώνων και τάμπλετ που θα χρησιμοποιήσουν την νέα υπηρεσία mobile ticketing που τίθεται σε λειτουργία στις αστικές συγκοινωνίες της Πρωτεύουσας Όπως ανακοινώθηκε από τις Συγκοινωνίες Αθηνών, με την εφαρμογή αυτή “TfA tickets”, η οποία είναι διαθέσιμη για κινητά τηλέφωνα, tablets, με λειτουργικό σύστημα Android ή iOS, οι επιβάτες μπορούν να αγοράζουν τα εισιτήριά τους όπου κι αν βρίσκονται, χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν σε ουρές ή να αναζητούν τα σημεία πώλησής τους. Κατά τη διάρκεια της αρχικής φάσης του πιλοτικού προγράμματος, στην εφαρμογή θα είναι διαθέσιμα όλα τα εισιτήρια με διάρκεια ίση ή μικρότερη των 5 ημερών, ακολουθώντας την παρακάτω διαδικασία για μια μόνο φορά: εγγραφή στο σύστημα (προαιρετικά), καταχώρηση των στοιχείων της κάρτας και αγορά με ασφάλεια και ευκολία των εισιτηρίων. Από τη δεύτερη φορά, το μόνο που χρειάζεται για τη διεκπεραίωση όλων των μελλοντικών συναλλαγών είναι η εισαγωγή του κωδικού επιβεβαίωσης (CVV) της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας. Μετά την αγορά, η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες να αποθηκεύσουν τα εισιτήρια που έχουν αγοράσει και το μόνο που χρειάζεται να κάνουν, είναι η ενεργοποίηση του κατάλληλου εισιτηρίου πριν από την επιβίβαση. Δύο λεπτά μετά την ενεργοποίηση, τα εισιτήρια θεωρούνται πλέον επικυρωμένα. Για την ενεργοποίηση, δεν απαιτείται σύνδεση στο διαδίκτυο. Τα εισιτήρια που διατίθενται από την εφαρμογή έχουν ακριβώς τις ίδιες τιμές με τα εκδοτήρια και τους αυτόματους πωλητές των Συγκοινωνιών Αθηνών. Για την αγορά πολλαπλών εισιτηρίων επιλέγουν τον αριθμό των εισιτηρίων που επιθυμούν από τον κατάλογο των προϊόντων και στη συνέχεια ενεργοποιούν τόσα εισιτήρια όσα και τα άτομα που θα επιβιβαστούν στο μέσο. Όλα τα άτομα, για τα οποία έχουν εκδοθεί εισιτήρια ως μέρος μιας ενιαίας συναλλαγής της εφαρμογής, θα πρέπει να μετακινηθούν μαζί με τον κάτοχο του «κινητού» εισιτηρίου. Το εισιτήριο ενεργοποιείται από τον ίδιο τον επιβάτη και είναι έγκυρα επικυρωμένο 2 λεπτά μετά την ενεργοποίησή του. Στην περίπτωση των λεωφορείων και των τρόλεϊ θα πρέπει να ενεργοποιείται οποιαδήποτε στιγμή πριν από την είσοδό στο όχημα. Αν το εισιτήριο βρίσκεται στη φάση των 2 λεπτών καθυστέρησης πριν από την επικύρωση, οι επιβάτες θα πρέπει εισέλθουν στο όχημα μόνο από την μπροστινή πόρτα και να επιδείξουν το κινητό τους τηλέφωνο με το εισιτήριο στον οδηγό. Στην περίπτωση του μετρό, το εισιτήριο θα πρέπει να επικυρώνεται περίπου 2 λεπτά πριν από την είσοδο στο σταθμό. Τα εισιτήρια παραμένουν ενεργά καθ' όλη την ονομαστική διάρκεια τους. Σε περίπτωση ελέγχου, οι επιβάτες επιδεικνύουν το εισιτήριό τους στους ελεγκτές κομίστρου, ανοίγοντας την εφαρμογή «TfA tickets» και επιλέγοντας το ενεργοποιημένο εισιτήριο από την καρτέλα «Τα εισιτήριά μου». Οι αποδείξεις για την αγορά εισιτηρίων μέσω κινητού τηλεφώνου διατίθενται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e- mail). Σε περίπτωση απώλειας κινητού τηλεφώνου ή αγοράς καινούργιου οι επιβάτες μπορούν να μεταφέρουν τα εισιτήριά τους στη νέα συσκευή. Τα «κινητά» εισιτήρια λήγουν στο τέλος της ονομαστικής διάρκειας τους (π.χ. 70 λεπτά για το ενιαίο εισιτήριο και 24 ώρες για το ημερήσιο εισιτήριο) αφού επικυρωθούν, είτε μετά από έξι μήνες εάν δεν επικυρωθούν. Τα εισιτήρια που έχουν λήξει μετακινούνται αυτόματα στη καρτέλα «Ιστορικό» στη θέση «Τα εισιτήριά μου». Ο επιβάτης είναι υπεύθυνος για να διατηρήσει το κινητό του τηλέφωνο φορτισμένο και σε λειτουργία, αν μετακινείται με εισιτήρια της εφαρμογής «TfA tickets». Σε περίπτωση επιβολής προστίμου λόγω εξαντλημένης μπαταρίας ο επιβάτης παρακαλείται να φέρει (φορτισμένη) τη συσκευή και το απόκομμα επιβολής προστίμου στη Διεύθυνση Κομίστρου των Συγκοινωνιών Αθηνών. πηγη

www.dikaiologitika.gr

Αρχειοθήκη ιστολογίου