ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ Ο.ΣΥ ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΠΛΟ ΜΑΣ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ - ΟΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΥΛΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΟΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΜΒΛΥΝΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΟΑΣΑ ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ...

Η ΑΙΤΗΣΗ:
ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ

Σας καλώ να μου χορηγήσεται τα νόμιμα πρακτικά των διοικητικών συμβουλίων που διενεργήθηκαν στις:
1) 1/5/2013
2) 7/10/2013
3) 24-25/2/2014

Σας καλώ να μου τα χορηγήσεται άμεσα, ώστε να προστατεύσω τους συναδέλφους μου από εσάς αφού είμαι μάρτυρας υπεράσπισης στην προσεχή δίκη που θα τελεστεί έπειτα από μήνυση σας.
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

Αντί να τα χορηγήσουν τι λέτε ότι κάνουν; 
Ρωτούν να μάθουν τι είναι νόμιμα πρακτικά Διοικητικών Συμβουλίων!!!

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΣΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΜΙΑ ΒΑΣΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ!!!

Ο ΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΕΝΟΣ Δ.Σ, ΠΟΥ ΟΥΤΟΣ Η ΑΛΛΩΣ ΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΗΧΗΤΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΛΑΒΕΙ ΟΠΟΙΟ ΜΕΛΟΣ ΘΕΛΕΙ!

ΚΙ ΟΜΩΣ...

ΑΥΤΟΙ ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΕΡΑ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ!



ΝΕΑ ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
(δυστυχώς αναγκαστικά..)
ΧΟΡΗΓΗΣΗ ''ΝΟΜΙΜΩΝ
 ΠΡΚΤΙΚΩΝ''

...σας καλώ να μου χορηγήσεται νόμιμα πρακτικά διοικητικών συμβουλίων.Αντί να τα λάβω ως οφείλεται με καλείται να σας απαντήσω τι είναι ''νόμιμα πρακτικά''!!!
Χωρίς άλλα σχόλια διευκρινίζω: Νόμιμα πρακτικά διοικητικών Συμβουλίων είναι αυτά που εξάγονται από το ''Βιβλίο Πρακτικών Διοικητικών Συμβουλίων'' το οποίο οφείλεται βάση νόμου (1264/82) να τηρείται,γι αυτό και ο όρος ''νόμιμα ''τα εκ του νόμου εκπορευόμενα.
Τα ηχητικά δεν είναι τίποτα άλλο παρά το στάδιο πριν από την καταχώρηση τους στο από το νόμο που κατοχυρώνει τις συνδικαλιστικές ελευθερίες προβλεπόμενο βιβλίο.Σα καλώ λοιπόν για άλλη μια φορά να μου χορηγήσεται τα νόμιμα πρακτικά και όχι τα ηχητικά από τα διοικητικά συμβούλια που διενεργήθηκαν στις:
α)14/5/2013 - β) στις 7/10/2013 - γ) στις 24-25-2-2014.

Σας καλώ να μου τα χορηγήσεται άμεσα ώστε να προστατέψω τους συναδέλφους μου από εσάς αφού είμαι μάρτυρας στην προσεχή δίκη που έχει οριστή να τελεστεί έπειτα από μήνυση σας.

ΜΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝ;ΣΕ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΚΑΛΕΙΣΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.

Αρχειοθήκη ιστολογίου