ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ Ο.ΣΥ ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΠΛΟ ΜΑΣ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ - ΟΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΥΛΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΟΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΜΒΛΥΝΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014

ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΦΗΜΗΣΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΑΠΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ


''Θέμα: Αποκατάσταση της αλήθειας.

Παρακαλώ αφού καταργείται την κείμενη νομοθεσία για άλλη μια φορά μη δεχόμενοι μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενώ   αντίθετα δεν  έχετε κάνει τίποτα ώστε να μην γίνονται αποδεκτές καταγγελίες μέσα από την φόρμα του Ο.Α.Σ.Α που καταλήγουν στην αυθαίρετη ποινολόγηση μας, που σε αντίθεση με τον Ο.Α.Σ.Α έχετε την δυνατότητα της άμεσης διασταύρωσης μέσω των υπηρεσιακών τηλεφώνων, πράγμα που έγινε και με εμένα εν τούτοις απαιτήσατε την φυσική μου παρουσία.

Σας καταθέτω λοιπόν ο ίδιος το μήνυμα που σας έστειλα με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:

Έπειτα από τα όσα ειπώθηκαν για εμένα στο διοικητικό συμβούλιο που διενεργήθηκε στις 23/10/2014 από μέλη του συμβουλίου, ερήμην μου, ψεύδη και συκοφαντίες που με μειώνουν ως άνθρωπο ως εργαζόμενο και ως μέλος του συνδικάτου μας, σας καλώ να μου χορηγήσετε άμεσα τα έγγραφα που αναγνώσατε και που αφορούν εμένα , έγγραφα που εγώ δεν έχω στην κατοχή μου, αλλά εσείς έχετε και τα χρησιμοποιείτε εναντίον μου! 

Επίσης να με καλέσετε να παραστώ στο επόμενο διοικητικό συμβούλιο που θα συγκαλέσετε ώστε να δούμε αν τα όσα ισχυρίστηκαν  για εμένα μέλη του Δ.Σ είναι αληθινά ή οι κατήγοροί μου είναι κοινοί ψέυτες και συκοφάντες.


Αφού λοιπόν έχετε μετατρέψει το Διοικητικό Συμβούλιο σε  ΄΄  πρωτοβάθμιο πειθαρχικό  ΄΄ ,  σας καλώ στο   ΄΄  δευτεροβάθμιο ΄΄    να γίνει όπως έχω το δικαίωμα παρουσία μου.
Αναμένω άμεσα τις ενέργειές σας!
''

Ενημέρωσαν τον Νίκο να παρευρεθεί στο Δ.Σ χτες το απόγευμα ενώ ήταν στην βάρδια, παρόλο που  το Δ.Σ ήταν για σήμερα το πρωϊ.Φυσική συνέπεια να μην μπορεί να παραστεί αφού εργαζόταν και ΄΄υπηρεσιακές ανάγκες'' δεν ικανοποίησαν το αίτημα του για άδεια ή ρεπό...
Για να του χορηγήσουν  τα έγγραφα που τον αφορούν άμεσα,ούτε λόγος.

 Είσαι ανήθικος και δειλος όταν  κατηγορείς κάποιον πίσω από την πλάτη του,περισσότερο όταν το κάνεις με ψεύδη και συκοφαντίες,ακόμα πιο πολύ όταν καλείσαι να λογοδοτήσεις για τις ασχήμιες σου και συ κρυβεσαι γιατί φοβάσαι το ξεμπρόστιασμα.
  

 ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΑ ΟΣΑ  ΨΕΥΔΗ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΑ ΕΙΠΩΘΗΚΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΗΝΥΣΗΜΑ;  

Αρχειοθήκη ιστολογίου