ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ Ο.ΣΥ ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΠΛΟ ΜΑΣ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ - ΟΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΥΛΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΟΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΜΒΛΥΝΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΑΜΕΝΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ

Την Πέμπτη 2 Οκτωβρίου στην γραμμή 856 ερχόμενος προς Αιγάλεω στην οδό Παπαναστασίου λίγο ποιο κάτω απο το Α.Τ Αιγάλεω βλέπω μπροστά μου ενα φορτηγό μπαζάδικο στα δεξιά και 3 κώνους κατα μήκος της οδού , ακινητοποιώ το λεωφορείο περιμένοντας κάποιον η να βγάλει τους κώνους η να τραβήξει το φορτηγό.Στο μεταξύ οι επιβάτες μέσα είχαν αρχίσει να δυσανασχετούν λέγοντας μου <κόρναρε τους να φύγουμε> κ.τ.λ. Με τα πολλά έρχεται ένας χειριστής bobcat να κάνει τον τροχονόμο.Στην προσπάθεια μου να περάσω αναγκαστικά πατάω τον ενα κώνο με την αριστερή ροδα, μόλις το κατάλαβε ο χειριστής τον έπιασε αμόκ..άρχισε να φωνάζει μπαίνοντας μπροστά στο λεωφορείο και χτυπώντας το παρμπρίζ να με αποκαλεί αλήτη να εκστομίζει ένα σορό βρισιές και να απειλεί ότι θα μου πάρει το δίπλωμα.

Παίρνω κατευθείαν το 100 ενημερώνω σταθμάρχη και Κ.Δ.Ε.
Μέσα σε 5 λεπτα ήρθε η ομάδα ΔΙΑΣ η οποία με βοήθησε να παρκάρω το λεωφορείο σε ασφαλές μέρος και με οδήγησαν στο τμήμα.
Μπαίνοντας στο τμήμα ζήτησα να κάνω μήνυση στον υβριστή μου,αμέσως άρχισε να λέει και αυτός ότι πήγα να τον σκοτώσω με το λ/φ και ζητούσε και αυτός να κάνει μήνυση.Οι αστυνομικοί μου ζήτησαν να καλέσω έναν εκπρόσωπο απο την εταιρεία, επικοινωνώ πάλι με Κ.Δ.Ε αλλά μάταια γιατι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ, μου απάντησε.Αντίθετα η εταιρεία είχε αντιδράσει ακαριαία στο να δώσει εντολή στο σταθμάρχη για να μου γίνει αναφορά και περικοπή ημερομίσθιου!!!!!
Αναγκάστηκα να πάρω τηλέφωνο τον Συνδικαλιστή Παναγιώτη Σκοκεα.
Στην προσπάθεια να συμβιβάσουν την κατάσταση μας οδήγησαν στον αξιωματικό υπηρεσιας ο οποίος μας ζήτησε να τα βρούμε μεταξύ μας γιατι έπρεπε να μπούμε στα κρατητήρια και το πρωί να πάμε στον εισαγγελέα για το αυτόφωρο.
Εγω δεν είχα κανένα απολύτως λόγο να ζητήσω συγνώμη γιατί ούτε καν του μίλησα και δήλωσα ότι δεν είχα πρόβλημα όσες μέρες και αν χρειαζόταν να περιμένω φτάνει να βρω το δίκιο μου. Αντιθέτως ο μάγκας ο πολλά βαρύς, που με έβριζε απειλούσε ότι θα μου πάρει το δίπλωμα,το γύρισε στο τσάμικο, ζητώντας συγνώμη και παρακαλούσε να περνάμε με τα λεωφορεία σιγά σιγά απο τα έργα για να μην σηκώνεται η σκόνη !
Αποφάσισα να αποδεκτώ την συγνώμη του και η συνέχεια δόθηκε στον ηθικό αυτουργό αυτών των καταστάσεων στην ΟΣΥ, όπου στην Δεύθυνση Παραγωγής Συγκοινωνιακού Έργου παρουσία του Π.Σκοκέα κατάγγειλα στον Διευθυντή το γεγονός ότι η εταιρεία μας αφήνει έκθετους στον κάθε επιτήδειο να μας βρίσει ,συκοφαντήσει χτυπήσει, χωρίς να μας παρέχει την παραμικρή προστασία όπως είναι υποχρεωμένη.
Άμεσα θα κάνω την καταγγελία και εγγράφως τόσο στην εταιρεία όσο και στο ανύπαρκτο προεδρείο του Συνδικάτου μας.
Επίσης θα απευθυνθώ όπου αλλού χρειαστεί και με οποιονδήποτε τρόπο ώστε να πάψουμε επιτέλους εμείς οι οδηγοί να αποτελούμε τον σακο του μποξ για την εταιρεία.
 Σταυρος Ταραλιδης ΑΜ 3346 Αμαξοστασιο Πειραια.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Αρχειοθήκη ιστολογίου